Milena Đorić Gudurić

vodja trženja in komunikacij za Srbijo, Črno goro ter Bosno in Hercegovino, Mastercard, Srbija

Milena je diplomirala na beograjski univerzi iz filmske in TV produkcije ter magistrirala iz odnosov z javnostmi. Po 12 letih izkušenj, ki jih je pridobila v različnih oglaševalskih agencijah s sodelovanjem na projektih mednarodnih naročnikov kot so Imperial Tobacco, DIAGEO in ERSTE bank, se je oktobra leta 2018 pridružila ekipi Mastercarda. Od oktobra 2019 dalje, Milena nadzira trženje in komunikacije za Srbijo, Bosno in Hercegovino ter Črno goro.

»Dobro se z dobrim vrača« (»Doing well by doing good«) filozofija je postala strategija, ki jo skupaj s partnerji Mastercarda uveljavlja na trgih, ki jih nadzira, in s tem podpira pomembne lokalne zgodbe, ki prispevajo k rasti in razvoju lokalnih skupnosti.

Na SOF-u bomo spoznali, kako lahko strategija »dobro se z dobrim vrača« podjetju prinaša dobre poslovne rezultate, nas pa navdihne.